Умови обміну та повернення якісного товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дня отримання замовлення, Ви можете повернути замовлені товари та отримати їх вартість. Також можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару.

 

У разі обміну або повернення клієнт оплачує доставку товарів на склад магазину. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають вартість товару за вирахуванням транспортних витрат.

Якщо покупець не повідомив інтернет-магазин про повернення товару, і не сплатив його доставку до нас, суму витрат буде відраховано від вартості замовленого товару.

 

Причиною повернення стала помилка працівників магазину.

Клієнту повертають повну вартість замовлення, так само магазин оплачує зворотне пересилання товару. Під помилкою магазину мається на увазі:

  • Вислано не ту модель, що вказана у замовленні;
  • Вислано не той розмір, що вказаний у замовленні;
  • Колір моделі не відповідає фотографії
  • Надіслано явно браковану модель.

 

При оформленні посилки поштою

  • Повернення грошей, або обмін на іншу пару проводиться лише після того, як посилка повернута в магазин;
  • Повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;
  • при заповненні бланку на відправку посилки обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару у графі «Оголошена вартість посилки» оскільки, у разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

 

Повернення коштів

Гроші буде повернуто у строк до 1-2 днів від дати отримання повернення у поштовому відділенні. Повернення здійснюється  банківським переказом, виходячи з вартості товару на момент його купівлі.

Нагадаємо, що повертається лише вартість товару. Вартість пересилання повернення відплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк чи пошта) віднімає комісію за переказ коштів. Винятком є ​​випадки, коли причиною повернення стала помилка працівників сайту (дивіться вище). У цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилання повернення та оплачуємо банківські послуги з переказу коштів.